دوشنبه، ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

این شرکت در نظر دارد جهت تكميل ظرفيت نيروهاي خود و در راستاي اجراي  قرارداد في مابين دانشگاه علوم پزشكي شاهرود موضوع " امور نظافت عمومي (مرد-زن) و آشپزماهر (فقط مرد)، با سابقه کار و دارای مدرک آشپزی" با تعداد معدودي از افراد واجد شرايط، با توجه به شرايط حساس و بحث شيوع كرونا، از طريق آزمون مصاحبه و آمادگي جسماني، بدون هرگونه تعهد استخدام با شرايط ذيل قرارداد منعقد نمايد.

لذا افراد از ساعت 8 صبح روز دوشنبه مورخه 99/05/27 تا ساعت 20 روز چهارشنبه مورخه 99/05/29، جهت ثبت نام به همین سایت مراجعه فرمایند.

شرايط ثبت نام:

1- تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران
2- داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم از خدمت (ویژه برادران )
3- عدم اعتیاد به هرگونه دخانیات : مواد مخدر، الكل ، مواد روان گردان و ...
4- نداشتن سوء پيشينه  و سابقه محکومیت جزایی موثر
5- داشتن سلامت كامل جسمانی، روحي و روانی و نيز توانایی لازم برای انجام کليه شرح وظايف فوق الذكر و محوله. لازم به ذكر است بعد از انجام مصاحبه، جهت تست معاينات سلامت جسماني و رواني بايد به تائيد مراكز درماني و پزشك معتمد برسد و به شركت ارائه گردد.
6- شرايط سني حداقل 20 سال و حداكثر 28 سال تمام تا تاريخ اولين روز ثبت نام (1399/05/27)
7- فقط افرادي مجاز به ثبت نام خواهند بود كه بومي شهرستان هاي شاهرود و ميامي باشند.

شرايط بومي: دارا بودن يكي از شرايط ذيل الزامي مي باشد:
الف: شهرستان محل تولد داوطلب يا همسر وي با شهرستان هاي شاهرود و ميامي يكي باشد.
ب: همسر و فرزندان كارمندان رسمي، پيماني و قراردادي دولت و يا نيروهاي مسلح (اعم از شاغل يا بازنشسته) كه شهرستان محل خدمت فعلي و يا بازنشستگي آنان با شهرستان هاي شاهرود و ميامي يكي باشد.
ج: داوطلب حداقل 4 سال از سنوات تحصيلي (ابتدايي، راهنمايي، دبيرستان و پيش دانشگاهي) را به صورت متوالي يا متناوب در شهرستان هاي شاهرود و ميامي طي كرده باشد.
د: داوطلب پدر، مادر و يا همسر داوطلب حداقل داراي چهار (4) سال سابقه پرداخت حق بيمه در شهرستان هاي شاهرود و ميامي داشته باشد و مراتب نيز به تاييد اداره بيمه مربوطه رسيده باشد.


8- متقاضيان مي بايست داراي حداقل مدرك تحصيلي ديپلم متوسطه باشند: شايان ذكر است  به كار گيري افرادي كه داراي  مدارك تحصيلي پايين تر باشند امكان پذير نمي باشد و شركت هيچ گونه تعهدي در قبال افرادي كه داراي سطح تحصيلات بالاتر مي باشند را عهده دار نبوده و نخواهد بود و كليه تعهدات و پرداختهاي متقاضيان صرفاً بر مبناي مدرك ديپلم خواهد بود.

9- افرادی که درغالب آشپز در آزمون شرکت می کنند، الویت اول با کار خدمات بیمارستانی می باشد و در صورت نیاز در خدمات آشپزخانه به کارگیری صورت می گیرد.